![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag har försökt att installera tyska tunnelbanan som flera på forumet tipsat om och som ska finnas på http://www.m-r-software.de/ enligt vissa källor här, då vet ni säkert vilken bana jag har försökt ladda ner och nedladdningen går bra, men för att börja med problemet i trs 2006, när man öppnar manage content, och letar reda på dessa filer, kan bara vissa extraheras eller vad det heter så att filerna i fråga kan användas i trs 2006 klanderfritt.
Och det gick även utan problem att ladda ner samma filer till trs 2004, men när jag skulle söka reda på 2 stycken kuidmappar i world-downloads i auran mappen fanns bara en av dom kuidmapparna som behövdes enligt sidan jag laddade ner ifrån. Resultatet blev att en hel hög med tillbehör såsom stationer, tunnlar, bänkar, hus etc etc... finns i listan man hämtar tillbehör till rutter och sådant i trs 2004 och trs 2006, jag menar menyn i dessa program med en symbol som föreställer ett hus och en annan som föreställer ett spår, verktygsmenyn alltså, där finns horder av tillbehör till denna tunnelbana, men dom kan inte sättas ut och den färdiga tunnelbanerutten som jag försökt ladda ner, där dessa tillbehör hör hemma finns inte heller, vad är felet och vad göra åt detta problem?, mycket tacksam för hjälp, för jag sitter så att säga fast här i båda programmen. mvh johnny nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Har du försökt att dra dom filer du inte har i CMP från den futan det står DS till vänstra rutan där det står IDLE då skall dom laddas ner när du trycker på start.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
den laddade ner en del av tillbehören, men bara upp till 100 mb quota som det stod, som jag fattade det stoppades nedladdningen p.ga att jag utnyttjat mina 100 mb "quouta" för idag, jag fattar noll av det som stod när den avbröt alltså, vaddå 100 mb qouta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
hur ska jag hitta dom tillbehör jag inte har och kunna dra dom från ds rutan till vänstra rutan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Om man inte har FCT (First Class Ticket), eller har aktiverat den man har, så kan man bara ladda ner 100 MB/dygn. Håkan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej Jonmpa.
När du köpte TRS 2006 följde det med First Class Ticket i 184 dagar men du måste aktiver den först. gå till https://www.auran.com/planetauran/ed...choice=profile Och välj tickets ock aktivera så kommer du att se att det funkar.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Nu Har Jag Aktiverat First Class Ticket Gratis I 185 Dagar, Inte Visar Den Det I Content Manager Plus Direkt För Det Inte, Nej Så Lätt Fick Det Inte Gå, Vad Ska Jag göra nudå med detta luriga?
Ska också tillägga att det står att first class ticket är aktiverat t.om i juli, men ändå är det ett rött kryss över fct symbolen i cmp plus och det står att mina 100 mb quota är använda för idag. Senast redigerad av Jonmpa den 2006-01-25 klockan 11:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ta det lugnt. Det brukar ta runt 24 timmar för en FCT att aktiveras
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
det står följande på ticketssidan på planet auran:
First Class Access Status: First Class Available 184 Day First Class Ticket Premium Download Server Access Expires: 28 Jul 2006 så är den inte aktiverad i cmp plus, det verkar ju konstigt, varför står det inte då på ticketssidan att det tar ett tag innan aktiveringen gått igenom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
är att när jag försöker ladda ner tillbehören som finns under missing despencies genom att dra dom från assetsrutan till download helper rutan och trycker på start så drog den några tillbehör och sen råmade en ko lät det som och det kom upp en röd ruta längst ner i programmet där följande stod:
unable to download <kuid: 12182630084>. Couldnt obtain a download url. Item cannot be found on the download station, men var kan man hitta den då?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Du måste vänta till du är registrerad, jag vet det kan vara påfrestande, men bygg vidare på din bana eller vad du gör så skall du se att det löser sig.
Må gott. Göran. PS. en som själv har väntat.