![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Hej alla!
Är det nån här inne som har några erfarenheter av MacMini maskinen? Har lite funderingar på att inhandla mig en mac. Vore kul att höra om ni har nåt att säga om den. De vanliga PC vs. Mac diskussionerna undanbeder jag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Hejsan,
Som en totalt jä*la Mac älskar så kan jag faktiskt säga att den är bra ![]() Jag har dock inga större erfarenheter mer än att jag har testat den ett par gånger i butik och ännu fler gånger hos en kompis. Den har aldrig slutat fungera dom gångerna. Om jag själv skulle valt hade det direkt blivit den. Men det är ju inte mitt val. ![]() Jag kan bara säga att jag tycker den är bra.
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Tack för ditt inlägg. Det jag funderar på är deras CPUer, de anger ju rätt låga Ghz siffror men som vanligt med Mac så går dom väl inte att jämföra med PC. Har tittat på "mitten modellen" Den som har lite snabbare CPU och större HDD, men inte DVDgrillen. Får se hur det ter sig, det är ganska långt kvar tills man ska köpa nån isåfall. Dessutom så ska den främst användas till bildredigering och annat kontorsjobb, så att det inte finns så många spel till Mac gör mig inget. |
|
![]() |
![]() |