![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
För ett tag sedan såg jag att man i postvagnen pratade om X2000. Det var efter branden som inträffade för ett par tre veckor sedan. Då sade någon "Är det inte dags att damma av den gamla X2 2001?" Enligt honom hade den stått parkerad någonstans i över ett år. Men så hittade jag den här bilden: ![]() Detta skall vara X2 2001. Och bilden är tagen 30 Mars 2002 av Bussmicke. Vet någon mer info om X2 2001? Stämmer det att den stog och samla damm i över ett år? Varför? Tack på förhand! Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Jag vill minnas att det är 20[u]1</u>1 som har stått i över ett år, inte 2001. Jag såg förresten 2030 i Västerås för en tid sedan, ganska ordentligt plockad på delar såg det ut som...
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz finns att köpa...NUUUUUU!!!!!!!!! | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2001-11-19 21:14 |