![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Hej, Jag köpte Trs 2004 på Åhlens och installa men problem är jag har inte kod för installa.. Jag har letat genom boken och första sidan samt baksidan på spelet-fodal.
Var hittar ni kod? Jag undrar, skall det finns kod följ med i spelet fodal eller hämtat kod hos TRS 2004 hemsid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Koden ska vara innanför fodralet, vid CD-skivorna, en liten lapp med bokstäver och siffror, det gäller både TRS2004 och TRS2006.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Suck, Den finns inte på där så jag ska kanske lämna tillbaka...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det kan du få problem med...
Jag försökte lämna tillbaka mitt RCT3 med en kod som aldrig funnits och fick blankt NEJ. Då köpte jag ett nytt spel, kollade koden och lämnade tillbaka spelet.
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Koden står på en remsa som är klistrad i ryggen innuti lådan. Det har hänt förut att den saknats så det finns sätt att lösa det.
Om du köpt på Åhlens så ta med dig kvittot och gå tillbaka och byt till en ny (kolla att koden finns). Om dom har tagit slut be dom ta hem fler. En annan möjlighet är att vänta till på måndag och då ringa till NordicSoftsales.