![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Hej!
Om jag skriver en adress i adressfältet, t.ex. www.google.se så händer ingenting även om jag trycker på Enter eller "Gå till"-knappen, alltså att sidan kommer inte upp. Däremot så funkar det att t.ex. skriva www.goo så att det lilla fältet under hoppar ut och man kan välja därifrån. Men det funkar ju bara på sidor man redan varit på, vilket betyder att man måste söka varje gång om man ska gå in på en annnan sida. Det är likadant på en annan dator jag har, en bärbar. Vet någon vad problemet är? P.S Jag har kollat efter oinstallerade uppdateringer D.S
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Har du provat med att återställa "Inställningarna" i
Verktyg -> Internet-alternativ ->Fliken "Program" -> Återställ webbinställningar... Kan vara så att det är det som är problemet... Sök också igenom datorerna efter virus och/eller spyware typ "browser hijacks"... |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Tack för svaret!
Vet inte vad det är för fel, men det funkar så länge man skriver "http://" före adressen (upptäckte det nyss)...
![]() |
#4 |
Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har exakt samma problem, började för någon dag sedan.
|
![]() |
![]() |