![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Ärligt talat så är detta världens vackraste fotoobjekt enligt mig.
M/s Väddö, Världens finaste fartyg enligt mig själv!!! ![]() M/s Vaxö ![]() M/s Viberö ![]() M/s Vånö ![]() M/s Värmdö ![]() M/s Roslagen ![]() M/s Skärgården ![]() Och några andra Skärgårdsfartyg I Waxholmsbolagets tidtabeller M/s Sjöbris ![]() M/s Sjögull ![]() M/s Askungen ![]() M/s Cinderella I ![]() M/s Cinderella II ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Trevligt med lite fina båtbilder Jonmpa.
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Ja det där var ett par fina båtar!
Mycket härliga bilder.
Mvh Alexander Senast redigerad av alex den 2006-04-04 klockan 10:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
håller givetvis med om att det blir kul när de drar igång sin säsong igen.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Fina bilder, och här kontrar jag!
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det var en snygg bild med bra skärpa i, jag tror det är totte man ser där på kommandobryggan, det ser så ut, iallafall är det inte göran, harry eller erik det där, när är bilden tagen förresten och vid vilken brygga?
Jag har ju filmat många waxholmsresor så den finns säkert 10 gånger om på band här hemma, men jag kan inte riktigt placera den, om du undrar hur jag kan veta det där med kaptenen så väl så är det för att jag har blivit lite smått bekant med en del av personalen på båten om man säger så. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
att göra reklam för platsen där dessa bilder tillsammans med ungefär sammanlagt: 90 bilder på dessa fartyg ligger:
Inklusive säkert nära på 400 bilder på tåg och Drifters Orkester http://d2677912.u55.surftown.se/ Jag tänkte också passa på att skicka en förfrågan angående Väddöbilden som Simon kontrade med igår, om jag kunde få låna den och lägga upp på min Väddösida på min hemsida där cirka 30 andra bilder på henne finns. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jättefina bilder. Tyvärr har jag inga bra erfarenheter av Waxholmsbolagets båtar då de inte alltid håller fartbegränsningarna och vi (dåvarande) stridsbåtsförare får skiten för det
![]() Men bilderna är det inget fel på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
hastighetsbegränsningarna? Trevligt att du tycker dom är fina iallafall
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |