![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hej!
![]() Jag undrar vad ni här på forumet som inte ännu har arbete skall börja jobba med då ni blir vuxna?Och ni som redan har ett arbete får jätte gärna skriva vad ni jobbar med! Själv tänker jag bli lokförare och köra fär VR i finland.Jag skall köra DV12 SR1 SR2 SM1 SM2 Pendolino och DM12 om den kommer! ![]() /Johan |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Vad man ville bli när man va liten va rätt skojj, om man ser tillbaka på det och märker hur fel det blev =)
Jag, som då ska anses gammal (23) är egenföretagare inom Data & It med 6 anställda. Är utbildad Deltidsbrandman så det händer att det blir inhopp ibland. Sommartid är det ofta lite extraknäck som ordningsvakt på marknader och festivaler. Dock tar mitt företag all tid så man har fått dra ner på det. Det enda jag uppfyllt idag är väl att jag har har jobbat som brandman, som inte alltid är så kul som man tror som barn. // Håkan |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]()
Jag skulle vilja bli hjärnkirurg när jag blir stor.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Janne: hur gammal e du.
Själv e ja 12 och ska bli lokförare och köra x2, rc3,6 och 7. MVH Dson i Sandviken. |
![]() |
![]() |
#5 |
STW-member
|
![]()
Jag är äldre än du Dson, jag har lämnat tonåren. Men man blir ju aldrig för gammal för att lära...
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Själv är jag 15 år och har nu bestämt mig för vad jag "ska bli" när jag blir vuxen. Journalist såklart!
Tidigare har jag dock velat bli annat, eller vad sägs om polis, tågförare, taxichaufför, mekaniker och så vidare... ____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Mvh R o g e ® ![]() Edited by - Rogge on 17 September 2002 19:51:49 |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Själv ska jag bli något inom tåg... men vad??
//John |
![]() |
![]() |
#9 |
Senior Member
|
![]()
Jag ska bli lokförare och hade tänkt mig att sitta bakom spakarna på Rc loken, T44, X40, X2 och tja vem vet kanske Y2
![]() ![]() Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag har planer på Juridik, jag vill bli när jag blir "stor" Advokat, när jag har gått ut grundskolan, blir det handels efter gymnasiet (siktar mot Victor Rydbergs). Sen ska jag ta den juridiska linjen och ta exameln och jobba som advokat :-) men sen ska jag nog utbilda mej till poliktiker...
Som e min Stööörrsta Dröm! MvH Cj En vän nära dej... ![]() / fd Chef för Vtgoj ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Senior Member
|
![]()
Jag jobbar som PC-tekniker i Huddinge Kommun. Var väl det jag ville bli när jag var "liten". Är 22 nu, jättegammal!
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Jag ska bli Sjökapten. Ska börja utbildningen idag.. För det är inom sjöfarten pengarna finns. Sen har man ju funderingar på att starta eget efter utbildningen. Skaffa egen passagerarbåt och börja köra lite.. Men det är långsiktiga planer.
MVH, Mikael ![]() http://medlem.spray.se/micke_asson |
![]() |
![]() |
#13 |
Senior Member
Reg.datum: May 2002
|
![]()
Jag ska bli pilot just nu går jag på lindholmens tekniska gymnasium första ring efter det ska jag till västerås eller sthlm och utbilda mig till civilpilot, efter det så får vi se ,,,iaf min dröm är att flyga för världens lyxigaste bolag (Virgin atlantic)
mvh Yzerman |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Självklart skall jag bli lokförare. Främst vill jag köra X2000 men även Rc6 och Rc7 låter spännande. Sen kanske det kommer nya tåg, som man vill köra. Trevligt Micke! Skall du vända runt Silja Europa i Värtahamnen sen då? ![]() Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte vad jag vill bli (har inte tänkt jobba på Saltsjöbanan i 40 år som en förare där har gjort...).
Fast jag gillar iofs att göra filmer och sånt... men det är inte bara att göra och sen tjäna pengar på det... det måste bli bra också... Jaja... vi får se (sa den blinde till den döve). Jonas M. Bobjörk ![]() "Das Feuer brennt die ganze Nacht... Elden brann hela natten..." http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Vi vill se Reginan rulla! Vi vill se Reginan komma | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-07-23 17:02 |
Vad har du för bil/eller vilken vill du ha? | Trigger | Off-topic | 46 | 2002-10-28 19:24 |
Finns det någon som vill ha en Bygg utmaning?? | SJAB Förare | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 29 | 2002-09-25 17:05 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |