![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Nu är det ju inne med tunnelbanor så jag försökte göra en själv... Inga texturer eller höjd skillanader är utlaggda. Ni kanske kan hjälpa mig med lite namn på stationer jag kan ha på rutten? Tycker inte om rutten så mycket men kanske det kan bli något sen?
![]() |
#2 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
"Mind the gap" "Tänk på avståndet mellan vagn och plattform när du stiger av"
![]() |
#3 | |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Roligt att du har börjat med att bygga en tunnelbanerutt till ditt spel Daniel.
Ja, nu ser det ut som att du har räknat fel om att lägga spår på din station på bilden. Antingen kommer inte några människor att kliva av på plattformen eller så sker det en olycka (bara om det är i verklighet,eller något sånt). Därför vill jag att du ska lägga spåren på den rätta sidan bredvid perongen. Då kommer det att garanterat att bli ett perfekt resultat i från mig Jag tycker nästan att du kan använda en del av mina namn som jag har skrivit ner på nedersta raden av inlägget. Några elemtära tips till stationnamn till din rutt: Brittäng Fagerbro Fregattegård Lammbersund Lampnäs Rensätra Truppelnäs Tvångsta Vallaparken Fortsätt med att bygga på, du kommer säkert att få till en stor stad so md u kan visa senare till oss. Lycka till i fortsättningen! ![]()