![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Hittade den här rutten på: http://www.zugsimulator.de/new/_cms/index.php Lok och vagnar hittade ja här: http://trainsim.netshadow.at/index.p...sim_index.html ÖBB2091, 760 mm spårvidd
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Någre fler bilder.
Rutten är perfekt för er som vill köra bland buskar och gräs, en riktig höjdare tycker ja.
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Ser ut att vara en riktigt välgjord rutt, hur är FPS'en på rutten Hawk?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Då kommer frågan... Vad heter rutten?
![]()
![]() |
#5 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Fin rutt men inget för mig som ogillar smalspårsrutter
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hedersmedlem
|
![]()
Aha, jag tyckte jag kände igen den: http://217.197.57.186/forum/showthre...eritzgrundbahn
Så det är version 2... Nån som vet vad som gjorts? Längre? Ni som inte testat den, gör det. Det är en mycket bra rutt!
![]() |
#9 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Inga som helst problem, han som byggt rutten vet hur man gör, för å få flyt ![]() Inga 2000 meters synlighet där inte.!!!, på objekten....... Minimal synlighet, exakt va som behövs bara. En riktig höjdarrutt ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Efter att ha kört en vända(knåpade ihop en aktivitet med Yo1p, tack KMW!
![]() ![]() ![]() Jag hade dock svårt att hålla tidtabellen som msts satt ut så jag låg -10 vid redan efter några stationer... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Det finns någon liknande rutt till TRS, på virtual-motive-division.com, som heter Saxonean Romantic. Förrut fanns det en demoversion att ladda ner, men nu har de gjort om sidan, så att bara fullversionen finns kvar. Demon var väldigt snygg den också (Fast jag har tyvärr inte kvar den efter systemåterställningen)
![]() Jag körde alla mina smalspårslok och vagnar på den banan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Hej Ja tar tillbaka detta påstående, där kryllar av tokiga filer som har 800-2000 meters synlighet. Håller på att fixa alla dessa shapesfiler nu, bara för skoj skull ![]() Men rutten flyter faktiskt rätt skapligt ändå, men de kan ju bero på min "kraftfulla" dator ![]()
![]() |