![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
När jag ska logga in på forumet och skriver in mitt användar-namn och lösenord så står det: You logged logged on sucsefully. men när klickar på:Back to forum.Så är jag inte innloggad och det finns inga gammla innlägg. Så min fråga är är det fel lösenord eller vad är fel |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Märkligt. Normalt sett ska du inte behöva klicka på "back to forum" utan det går automatiskt.
Har du Norton Firewall installerad? Den kan ställa till med en del trubbel. Vad händer om du inte klickar på "back to forum"? /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Fråga 1:Nej Fråga 2 ![]() MVH Dson MVH Dson |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem vid inloggning!!!! | Dson | Off-topic | 8 | 2004-09-29 19:31 |
Hur många av er får problem med er dator ibland? | LokKalle | Off-topic | 2 | 2004-02-27 22:33 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Xtracks problem | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-12-21 11:48 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |