![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej på er.
Då jag nu har införskaffat mig Trainz. Så tänkte jag att det är dags att ladda hem lite svenkt matrial. Rc orange och Green cargo blir ju nedladdningsbart när SP3 är fixat, men hur är det med dieslarna Z65an Banverket och orange samt T44 orange och blue. Är det någon ide att ta hem dom nu eller ska dom också fixas till. Bra att veta, så jag inte sitter här sedan och sliter sönder mitt hår och skickar burken i väggen om det inte skulle funka. Glömde bort att fråga om Shimmnsen. Bengan. Edited by - Bengan on 13 September 2002 09:18:10 |
![]() |
|
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Du kan ladda ner T44
![]() ![]() Jag håller på att göra RC Green Cargo och RC Orange (och även RC7 BlueX) klara för SP3. Om dom fortfarande går att ladda ner kan du göra likadant med dom som med T44 och Z65 beskrivet ovan. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]()
Tack Janne för ett snabbt svar.
Bengan. |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Gertjan's glimrende Shimmns vogne kan downloades i SP3 version fra Auran's Download Station.
Med venlig hilsen: Tom Andresen Selvstændig add-on skaber. (Tidligere 1802ta) |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Tack för infot. tom-sa.
Bengan. |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citat:
![]() ![]() Dom installeras under det gamla custom-biblioteket (..\Auran\Trainz\Custom\). Var ska dom SP3 klara installeras någonstan??? Bengan. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
De ska installeras automatiskt till trainz\world\dispatcher\downloads och heter nått me kuid #### ###### (tex kuid 41462 15003).
Advanced: (ej nödvändigt) Om du vill och vet var du gör kan du efter du installerat gå till trainz\world\dispatcher\downloads och döpa om och flytta mapparna till trainz\world\custom och i rätt mapp där. Du kan oxå gå in i config.txt och ändra fältet name till något så du hittar sakerna lättare sen inne i Trainz. Ta det försiktigt när du gör detta bara! (om du vill veta mer exakt hur man gör detta så säg till så kan jag förklara, men detta är inte nödvändigt för att sakerna ska fungera) /mvh Tomas Edited by - Tomas on 15 September 2002 00:09:24 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Länk till inlägg angående JBJ | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-07-17 16:29 |
Liten fråga till Bobjörk och/eller HP... | Jocke | Off-topic | 7 | 2002-07-13 22:27 |
Fråga till Hawk | smajlet | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-06-25 16:19 |
Fråga till Emges [angående T44:an] | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2002-06-24 11:42 |
Fråga till Fredrik... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-04-17 12:40 |