![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag är väl inte direkt gammal i detta forumet men några inlägg har jag ju lyckats få till.
Nu är det bara så att trots mina inlägg så står det 0 Inlägg på mig ? Hur funkar detta ? ... är det bara jag som är förvirrad ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Detta forum är ju egentligen till för att vi ska diskutera tågsimulatorerna, men med tiden har det även blivit ett "fullskaleforum", alltså, "du får mer inlägg" om du skriver i de forumen som handlar om tågsimulatorerna, t. ex MSTS. Om du nu skriver ett inlägg i ett tågsimulatorforum så kommer det att stå 1 inlägg under ditt namn och skriver du ett till i tågsimulatorforumen så står det 2 inlägg osv..
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ok, så även om jag skriver 300 meddelanden i fullskaleforumet så syns det ingenting men skriver jag 3 i simulatorforumen så står det 3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Japp, precis så!
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
jag har en annan fråga angående forumet =) varför får vi inte redigera våra egna poster?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
Peronligen tror jag inte så mycket på att alla ska bli blockerade utan ser hellre att de som gjort fel ska få straffet, men tills vidare kan ni kontakta bland annat mig via pm för redigering av inlägg... |
|
![]() |
![]() |