![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hej! Någon som vet var jag kan få tag i den nu när filarkivet är nere?
![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Addat dig nu!
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
En fråga, nu har jag fått megapacket men jag kan inte zippa upp den. Bifogar bild.
(Min brandvägg är avslagen)
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Gör så här så skall det fungera: Stäng internetanslutningen Stäng brandväggen så är faran över Zippa upp filen Öppna brandväggen Öppna internetanslutningen Klart!!! Det meddelande du får kommer ifrån brandväggen...Stänger du internetanslutningen innan brandväggen så händer det inget. Det kan vara så att brandväggens regler är för strama så att den tolkar allt som "förbjudet"...Detta är min tolkning av det hela efter hjälp av andra. MVH Kenneth PS Kan du zippa upp andra filer med den inställningen du har nu?? Kan ochså tala om att det är jag som skickat filen till honom och den fungerar utan problem på min burk. DS
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Funkade inte ändå
![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
När du får upp det medelandet, så klicka på continue eller skip all, så borde det fortsätta packa upp!
Jag kan bara få det till att din brandvägg hindrar filen att packas upp. Antagligen är den för "snålt" ställd!?
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Testat båda, men inget funkar.
Pierre: Kan du lägga till mig på MSN så kan du kanske hjälpa mig med fjärrhjälp?
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Daniel.
Har skickat uppzippad fil via din hotmailadress, lycka till! Det är antingen brandväggen eller troligare antivirusprogrammet som blockerar filen då det är en programfil. Lycka till Lasse J |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Har inte fått något. :/ Kan du skicka igen?