![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hänger på tåget och presentersr här min fotorealistiska B7.
Den kan givetvist gå under B9, AB9, BFS9 m.m. om man vill! ![]() Om ni vill, fixar jag ett paket med det! ![]() ![]() ![]() Tyvärr fungerar toningen inte så bra, eftersom man inte ser inredningen då, varför Robban? Kommentarer mottages tacksammt! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja!!!!! BFS9!!!!! Äntligen!!!! Det jag har saknat hela tiden! Du kan inte göra ett paket där det står "BFS9" på Märkningen?
MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Gleder meg til å laste den ned !
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det skulle jag gilla skarpt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Cafévagnen bogserades igår till verkstaden i Munksäter för ytterligare arbeten innan premiären i InterCity-tågen mellan Kvarndalen och Karlfors. Här är en bild på vagnen strax innan Dejerud Central.
![]() Vagnar av typen A7-B7-A9-B9-AB9-BFS9 kommer i en fotorealistisk version av Pson! ![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Därför heter texturerna i .s filen trans. Döper jag de till alpha blir det ingen kanal alls. Robban |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Dessa sammansättningar kommer att finnas vid släppet.
![]() SJ AB9 1 och 2 klass ![]() SJ B9 1 klass ![]() SJ BFS9 2 klass Cafévagn Plus B7 - A9 och eventuellt B10! ![]() Kommentarer mottages tacksammt! Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
BETSE VOGNENE HITTIL. GLEDER MEG TIL Å LASTE DEM NED !
er det langt igjen med vognene ? Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
BFS9 saknar så vitt jag vet 4e fönstret bakom lastdörren på den sidan du visar...
Dessutom ska de första tre fönstren bakom den lastdörren vara öppningsbara typen Alltså: [s][ö][s][s][ö][tomt][ö][ö][ö][fraktdörr][s] (vänster? sida) och högra(?) sidan när vi ändå håller på..: [s][fraktdörr][s][s][ö][s][s][ö][s][s][ö] [s]=EJ öppningsbart [ö]=öppningsbart ...det är iaf vad jag kommit fram till med mina vagnar... hoppas det blev rätt nu ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jodå, det finns ett fönster bakom lastdörren. Och sen spelar det väl ingen större roll vart de öppningsbara eller inte öppningsbara fönstren sitter? Jag kan kika mera på det senare men det där känns som en bagatell.
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
er du snart ferdig med vagnarne ?
Jørn Rondestvedt |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
En liten uppdatering kanske vore på sin plats. Faktum är att jag knappt jobbat med vagnarna den senaste tiden, har inte haft lust helt enkelt. Men för några dagar sedan började det hända saker. Nu är den kombinerade första- och andra klass vagnen AB9 nästan färdig. DJTimboy har fixat så att alla fönster stämmer överens med verkligheten och jag har finjusterat det mesta.
![]() Nu har jag en bra grund för dom andra vagnarna, i princip bara att klippa och klistra. Så det ska nog inte ta alltför lång tid. Jag har ju piffat upp Rc-loket också, så det bättre ska passa med mina nya vagnar. ![]() ![]() ![]() Med hopp om synpunkter för en ännu bättre ommålning! [8D] Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() I övrigt ser det perfekt ut![8D] Byggare på BSJ Broby Starebo smalspårsrutt |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fotorealistisk "hytt" til RC-loket og NSB EL16 | Kårepetter | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2004-08-22 22:50 |
Varför går det inte och spara .ace filer på Pass80 | DJTimboy | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 14 | 2003-12-08 22:13 |
Problem med Pass80, MSTS klagar... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-11 18:54 |
Ommålning av Pass80 | tjalle | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-06-11 23:32 |
fotorealistisk cab..... | Avslutat konto | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-05-23 14:27 |