![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Nu går arbetet vidare. Nu så har allt arbete som jag har behövt göra i skolan och så rots i hamn så nu börjar jag bygga på vtkabs hemsida igen. Vill bara hoppas på att hans Pursche fortsätte med aktiviteterna för det behövs en person som han för att sköta grejerna. En målning till det nya Rc loket är färdigt men något har gått snett så jag ska rätta till det.
Mvh:Trigger |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Vilket???Gröna???
Mvh DJTimboy Vd RainBow |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Ja det också men jag syftade mer på den röda med det stora vita K:et...den är färdig men fönsterna kluddar, dom är lila.
Mvh:Trigger |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ett tips för gröna..Spar vita TK märknigen på sidorna..Färga grönt på resten å skriv dit alla namen...Ps snygg hemsida..Skulle laddat med en bild på det..Men det stog Jan Lindah..Som har copy på sina blider...
Mvh DJTimboy Vd RainBow |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VTKAB lämnar nu in sin konkursbegäran | Trigger | Virtuella Tågbolag | 1 | 2002-10-14 11:30 |
Trigger hur går VTKAB? | prymikom | Virtuella Tågbolag | 2 | 2002-09-02 21:59 |
VTKAB | Trigger | Virtuella Tågbolag | 21 | 2002-08-20 19:39 |