![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Är det någon som vet hur man gör till exempel en bana man har gjort klart till en cdp fil lr vad de hette??
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Om du menar TRS2004 så:
Gå in på Start-->Alla program-->Auran-->TRS2004-->Content Dispatcher I Content Dispatcher så trycker du på "Add Asset", sen väljer du en av dina egenbyggda banor i menyn, och väljer åter igen "Add Asset", nu ser du banan i fönstet och kan lägga till en bild ifall du vill, annars trycker du på "Save package" i nederhörnet till höger och sparar banan på skrivbordet eller liknande och sedan förmodligen laddar upp här!
![]() |
#3 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Tack
![]() ![]() Men efter jag har gjort som du sa så kmr jag ingen vart... Kommer vid ett fönster där det finns en fil som heter "Trainz Costum Content" vad ska man göra då...Händer inget när jag dubbelklickar!! Senast redigerad av Affe den 2006-12-23 klockan 15:08. |
![]() |
![]() |