![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej
Verkligen cool film ![]() Vilken bana är det du rullar runt på? MVH Kenneth
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Weiseritzgrundbahn. Men var jag fick tag på den har jag glömt...
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Die Weißeritzgrundbahn Vers. 2.0 är en påhittad, smalspårig öst-tysk rutt. Den använder det smalaste smalspåret i Xtracks (Tp-loket blir för brett!) och rutten är väldig fin och har mycket växtlighet...
Rutten hittar du här: http://www.zugsimulator.de/new/_cms/...40001119308666 Första sidan: http://www.zugsimulator.de/new/_cms/index.php Väldigt trevlig film, Jonatan!
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-03-22 klockan 09:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Filmen var ju bra! Jag undrar nu hur kan kameran röra sig i hytten hur som helst. Är det den nya versionen av MSTS som kameran röra sig fritt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Passagerarkameran.
![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Aha, vad smart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Helt underbar film... ![]() Såg att du använde "min" version av rutten. Jag har donat en hel del mä den rutten, så den är både mindre som fil och bättre frames.(alla "send to bill" är borta oxå, när man är i RE å jobbar) Så har fixat till marken i hela rutten, med error bias 0, men bara där som spåren går. En del träd och granar har ja oxå bytt ut, då han som byggt rutten hade rätt många av msts-defulta träd=fula, enligt mej. Har dessutom placerat om rätt många träd, som stog lite "för" nära spåren, inget snyggt när tåget kör rakt igenom träd å buskar. Om någon vill ha min version av denna lilla underbara rutt, så skicka mej ett mail...,så fixar vi de ![]() Har funderat på att be om tillstånd att lägga upp min version, men har inte kommit till skott.... ![]() edit: Kanske säkrast att be om tillstånd, innan ja sprider rutten ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2007-03-22 klockan 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Konstigt att jag tänkte på just Hawk när jag såg rutten. Tänkte att du fått en jämställd byggare när det gällde växtligheten och så var det du? Riktigt fin film och rutt.
![]()