![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Har precis installerat om msts och när jag kör igång det så kommer denna lilla filmen upp och jag vill minnas att det iallafall har funnits en tråd som beskriver vilken mapp film filen ligger så att jag kan ta bort den.
Tacksam för svar! Senast redigerad av Sparkfot den 2007-02-08 klockan 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
Är det inte så enkelt att den ligger i grundmappen?
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Är väl filen "startup" i "GLOBAL"-mappen som man hittar på "förstasidan" när man kommer in i mappen under C:\Program\Microsoft Games\Train Simulator
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Magnus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jupp, simplare är det inte.
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
och det var precis så här vi INTE skulle använda editerings-funktionen.
En användare som kommer in sent och läser denna tråd får inte veta vad frågan är och fattar noll av tråden. (Nu citerade ju Erik hela orginalinlägget vilket räddar tråden). Tänk på att bara för att man själv kommer på svaret kan andra ha nytta av det då de kan ha samma problem. Senast redigerad av Fredrik den 2007-02-08 klockan 18:36. |
![]() |
![]() |