![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Dessa togs igårkväll, innan skitsnön började falla. Hoppas de glädjer någon här. Alla bilder tagna kring maktens mastodontbyggnader. Enligt mig bland de finaste i Sverige. Kommentera gärna
![]() Alla bilder © Puggen Strömmen och Riksdagshuset ![]() Slottet och Storkyrkan ![]() Nationalmuseum, Strömbron samt Skeppsholmen ![]() Strömmen och Riksbron ![]() Handelsbanken och Grand Hotell ![]() Gustav Adolfs torg med UD i bakgrunden och Försvarsdepartementet till höger. Ha överseende med de något störande reflexerna som jag tyvärr inte kunde göra något åt... ![]() Operan, Jacobs kyrka samt Karl XII staty i Kungsan ![]() 62:an från Storängsbotten svänger in på Strömgatan från Kungsträdgårdsgatan... ![]() Öde Allé i Kungsan, nya Almarna verkar vara på plats ![]() 2:ans bussar möts på Strömbron ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Riktigt ljuvliga bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Snygg och härliga bilder
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag bara älskar stjärnljuset.. Snyggt!
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Pentax ist DL levererar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
Snyggt som sjutton, Erik! Man blir sällan (aldrig kanske är ett lämpligare ord) besviken när man öppnar dina bildinlägg.
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare ssg
|
![]() Citat:
Hehe man tackar. Jävligt kul att höra faktiskt ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Hej
Den första bilden diggar jag stenhårt... Ger mej f-n på att den hade tagit pris om du hade ställt upp i någon tävling med den bilden! Helt suverän är den enligt mitt tycke, ja de andra bilderna är ju inte helt fel de iheller men den första fångade mitt intresse... MVH Kenneth
![]() |
#9 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Rent fantastiska bilder som alltid från din sida ssg!
Jag håller med föregående talare, bild ett skulle passa i en bildtävling. Hoppas verkligen du ger dej ut och tar fler bilder från denna fina stad och med din talang (och kamera) kan man bara sitta och njuta!