![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
...är en påhittad rutt som utspelar sig i Tyskland under andra världskriget. Trasiga broar, stridsvagnar, kanoner m.m.
Finns här: http://hawkdawg.com/MSTS/rts/ww2/ww2.htm
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
|
![]()
Testat rutten nu. Det var verkligen nått annorlunda! Bombad bro, fångläger, stridsvagnar, bunkrar, rök här och där och en massa ljudeffekter m.m.
En aktivitet och tågen som behövs följer med rutten!
![]() |
#3 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Testade också rutten, den var lite speciell måste man säga. Kul att det också följer med tåg ett bra drag av dom som gjorde rutten som lyfter hela rutten till en bra hög nivå
![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Hej
Testade oxå rutten, men ja fann den inte tilltalande ![]() Välldigt kort för övrigt.... Men Jag hade ju iaf. fått credit för min stora Tall-fir..... ![]() Men som rutt, va de inget å hänga i granen. Man vill helst slippa höra å se om WW2...
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() De må så vara, men ja tror INTE, att en rutt i MSTS hjälper till med att få ungdomen att "FATTA" att detta HAR hänt i verkligheten.... Men det kanske va ett gott försök..... Dock ingen rutt som jag gillade. ![]() OBS Detta är bara MIN synpunkt, sen får alla andra tycka va dom vill.
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Alla får ha sin syn på andra världskriget och denna rutt. Jag tror inte byggaren ville försköna kriget eller nått, bara göra nått annorlunda och det har han ju gjort.
Jag gillar inte krig, men jag uppskattar udda/annorlunda saker och gillar därför denna rutt, även om den var i kortaste laget... Precis som Sparkfot tror jag det är viktigt att prata om hemska saker som hänt, så det inte händer igen!
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Jag har inget emot att WW2 pratas om, snarare tvärtom. De ja tyckte va att rutten va tråkig, kort och inget att "spara" på ![]()