![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Var ute på en ny fotorunda igår. Välkända platser kom med på bild liksom mindre kända platser. Var en lyckad fotorunda förutom ordningsboten på 500:- som jag fick för att ha kört med dimljus/varselljus på i mörker vilket jag inte visste var otillåtet
![]() Kommentera gärna bilderna! Passa på och besök min sida på www.puggen.deviantart.com för fler av mina bilder. Klara kyrka och fasaden på Kulturhuset ![]() Hamngatans kvällsliv ![]() Sergels torgs kvällsliv ![]() Brunkebergstorgs grönska, grönt är verkligen skönt! ![]() Malmskillnadsgatan ligger öde ![]() Liksom Vattugatan ![]() Storkyrkan och Riksdagshuset ![]() Riksdagshusets fasadbelysning ![]() Någon form av strålkastare säkert vid Gröna Lund ger detta häftiga fenomen över Storkyrkan vid Riddarholmen ![]()