![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Mina damer och herrar, ladies and gentlemen tillåt mig presentera:
Skärgårdsbåtar, ett diskussionsforum som jag själv har skapat dom enda regler där är inga stötande inlägg, inga personliga påhopp och helst inga inlägg som inte har där att göra, i övrigt är luften helt fri, välkomna dit! Adress: http://skargardsbatar.egetforum.se Nästa forum öppnat Dansbandsforum! Adress: http://dansband.egetforum.se Mvh Johnny Nilsson Senast redigerad av Jonmpa den 2007-05-22 klockan 13:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Och VARFÖR skapa nya forum hela tiden? Detta låter mer som "wannabe-admin" forum..
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
För att det är kul och för att det knappt finns några t.ex dansbandsforum där man kan ventillera om dans och dansband, Forum Skärgårdstrafik är nog bra, men jag kan inte lägga upp inlägg där för det blir bara att det står att det inte gick vägen. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Har en känsla av att du kommer att bli ganska ensam i dina forum men, lycka till!!
Hälsar Bengt
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Ja, den som lever får la se
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
oj vad jag hatar egetforum och dyl.. det borde vara straffbart... (inte sur på personerna som gör forum där, mer dom som äger och inte ger ut bra support)
så skaffa en egen webbserver, egetforum och dyl är skit (och då är det verkligen så) varför jag vet detta är för att jag supportar phpbb normalt sett, och alla kommer med "dumma" frågor som egetforum/dyl ska hantera, men vissa fall så är dom hänvisade till oss, medans dom inte själva kan ta och göra en ordentlig beskrivning och dyl.. så snälla, försök hitta en annan utväg, finns en hel del gratis sidor som ger typ 10 mb hemsida + 10 mb databas för ingenting (och ingen reklam finns)...
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men jag vet inte i dagsläget hur man skapar ett eget forum (inte phpBB/phpBB2) på ett designmässigt bra sätt. Därför har jag ett eget forum via egetforum.se just nu.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
egetforum bygger på phpbb... och är phpbb
det är lätt, man bara installerar (finns noga utförda beskrivningar) och sen lägger in ett skin för utseendet, så har man som egetform fast utan reklam och med alla möjligheter till att ändra... sen har inte helelr one den bästa supporten, men det är en annan 5:a hm.. sorry för ot, men jag ogillar verkligen denna form av forumlösningar
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004