![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Hej.
Jag har nyss installerat TRS 2006 och SP1 (ja, på rätt sätt) och har stött på ett problem. Inget av det jag laddar ner kommer in i spelet (ja, jag har tryckt "Open fot edit" och "Commit"). Vad kan problemet vara? Kan det bero på att jag kör Windows Vista? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
om du har vista... då ja, det beror på att du har vista... Eftersom, spelet är gjort för windws xp etc, men inte till Vista...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Har du kollat kompatilitet? Om det står "kör programmet med Window Vista" så ändra till XP istället.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Har testat ändra kompabilitet utan resultat, istället får jag konstiga felmeddelanden när jag startar CMP. "Unable to register Trainz URL key" eller liknande. CMP startar som vanligt och verkar inte krånga alls, men fortfarande kommer inget in i spelet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Jag har heller inte ändrat kompabilitet, utan endast bockat för rutan Kör det här programmet som en administratör. mvh .... Mats
![]() |