![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Efter att ha ominstallerat TRS2006 så uppträder visningen av spline-punkterna oavsett om jag valt object menyn eller track menyn eller vilken meny som helst. Tidigare så doldes visningen av spline-punkterna om jag valde exempelvis objectmenyn (som inte har några splinepunkter). Jag har tittat runt på inställningarna men kan inte finna lösning på problemet. Alltså jag vill att det skall vara rent på marken när jag placerar ut object men när jag väljer track eller splinemenyn så vill jag se splinepunkterna, om ni förstår vad jag menar. Är det någon som kan ge mig råd hur jag skall göra? Hälsningar
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Tack Rojje! Det låter bekant. Skrev inlägget från jobbet. Skall kolla när jag kommer hem igen.
Hälsningar