![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej!
Jag vil ljättegärna gå med i et tvirtuellt tågbolag men vet inte hur jag ska göra. Är det någon som kan förklara + tipsa om något bra bolag? ![]()
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Virtuella tågbolag (eller VR Virtual railroads) är det uteslutande nästan bara MSTS-användare i USA som sysslar med, och ett av de äldsta och största är North Eastern railroad: www.vnerr.com.
Är du bra på engelska så kan du gå med där. Hittade även en artikel på train-sim.com: http://www.train-sim.com/news/nerv0107.htm Här i Svedala är intresset tyvärr för lågt för virtuella tågbolag dels beroende på att en vettig "multiplayer" funktion aldrig har funnits till MSTS... Senast redigerad av Byggare Bob den 2008-09-16 klockan 02:28. |
![]() |