![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Hej allihopa!
Jag letar efter snygga backdrops med träd, gärna utan berg och hus. Tipsa gärna om backdrops även i spelet (trs 2006) som jag ev. kunnat missa. Tack på förhand
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Finns en som heter "backdrop01" på DLS, den är från BHJ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Sök även efter "Finland backdrop". Riktigt snygga!!
/Dveomer |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Dom är verkligen snygga! Tack för tipsen! Dessvärre har jag inte tillgång till DLS, så jag kan inte ladda ned dom. Det finns ingen hemsida där det finns?
![]() |
#5 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Slash2: Jo jag har en äkta Trainz The Complete Collection (endast Trs 2006 och trainz routes 1 och 2 installerade) så det ska inte vara någon fara.
![]() Ibland skulle jag vilja ha tillgång till DLS men nu har jag inte det pga att Nortron Antivirus blockerar nätutgångarna för Content-programet och jag orkar inte stänga av det. + att det klagas så mycket på Aurans DLS, det saknas 10 000-tals med prylar och för mig är Aurans server så seg att det tar en 5-10 minuter att ladda VARJE sida. Men på senaste tiden nästan så snabb som en vanlig sida (jag har 10 mbit/sec ADSL). Och sedan är det väll en hel del lathet inblandad också... ![]() Men jag tror att jag ska fixa det någon dag då jag har lust (och tid).
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
På min kommer det upp en ruta varje gång man startar ett nytt program som använder internet och frågar om man vill ge detta program tillgång till internet. Om man blockerar detta måste man stänga av det på något vis.
men jag fixar det tids nog.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Ett tips kan vara att stänga av Nortons brandvägg och istället använda Windows egna.
Nortons brandvägg är ganska grinig och blockerar det mesta mest hela tiden. /Dveomer |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Jag gillar varken nortron eller Windows antivirusprogram, har även hört att Nortron ska göra datorn väldigt seg. Märker inte av det så mycket eftersom processorerna tillsammans genererar 3,6 gHz, men det kan märkas lite när man kör krävande spel. (FS 2004 t.ex. med vissa scenery och flygplan) Annars ska Avast vara det bästa alternativet och det är ju även gratis.