![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
En gammal bild jag hittade på datorn som jag tog för ganska länge sen. Innan jag fick min nya kamera
![]() ![]() Kommentarer och konstruktiv kritk uppskattas! ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Motivet är vackert!
Tyvärr så är det för hårt ljus, skillnaden mellan det ljusa och mörka är för stor. De fotografer som kan ta sådana här bilder, tar inga bilder när det är sådant här ljus. Foto handlar ju om ljus och det går inte alltid att ta snygga bilder, för ljuset är fel. Mitt resonemang bygger ju förstås att man vill en en bild på en grusväg med ett fint hus och lummiga träd. Där allt är fint och vackert. Men det är ju inte säkert det var en sådan bild du ville ta. ![]() Ta det kontruktivt och inte nedslående. Fråga på om det är ngt du undrar. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Tack för din kommentar ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem