![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2005
|
![]()
Hejsan!
Är det någon som har koll på om det finns fackverksbryggor i thomas kontaktledningspaket? På bryggstolparna finns det ju möjlighet att använda sig av fackverksbrygga-fästen på stolpen, men jag hittar inga fackverksbryggor, endast mora-bryggor. mvh
![]() |
#2 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Jag har en magkänsla om att dessa är på väg, vet dock inte 100% hur det ligger till, men det gör nog Tomas.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Aha...ok. Det vore ju fint om man kunde få tag i dem snart.. Bygger just nu en äldre industri med ett antal spår för växling och det känns som om det blir lite felinvesterat om det står morabryggor där istället för de äldre fackverksbryggorna.
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
själva fackverksbryggorna är klara, problemet är bara utliggarna.. jag blir inte klok på deras mått resp spåravstånd osv, så det projektet har stannat av
![]() /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Tackar för infon Tomas...förresten, du är snart klar med lokförarutbildningen väl?
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() mvh
![]() |
![]() |
#7 |
STW-member
|
![]()
ja även äldre typ av linjestolpar var planerat tillsammans med fackverksbryggorna, men håll inte andan för jag kan inte säga när det blir
![]() gick just ut på våran 13 veckors LIA, så jag är klar mitten av maj. /Tomas |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Då får vi hoppas att du kommer tillbaka hit till oss så du inte bara rattar riktiga fordon framöver
![]()