![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
...för de som gillar amerikanska rutter! Kollade runt lite på train-sim.com och hittade då denna rutt. Det är en utbyggnad av orginal North East Corridor och sträcker sig vidare från Philadelphia till New York + flera bibanor. De som har gjort rutten påstår att det är den längsta som någonsin har byggts till MSTS...
![]() ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Hei
![]() Har vært inne å sett på ruten og den virker veldig spennende , men det tar jo lang tid å laste den ned. Jeg begynte å laste del 1 ned og den ville bruke 1 time og 50 min. Går det kjappere hvis jeg er betalende medlem hos train-sim.com? Ha en fin sommer dag ![]() Mvh lukas |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Jag tror att det går fortare att ladda ner om man är betalande medlem, vilket jag dock inte är. För mig tog det ändå bara två dar att få ner allt och håller i skrivande stund på att installera det. Man kan också köpa en boxad version av rutten men då får man ju betala.
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Gi gjerne en tilbakemelding her når du har installert ruten og prøvd den ![]() Jeg kommer til å ofre to dager til download av den hvis den funker hos deg ![]() Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Hej! Nu har jag laddat ner rutten och den är väldigt bra. Man får lite låga FPS men det får man så ut med. Det dåliga är att det är väldigt få tåg (2 lok) med och det finns bara 3 aktiviteter och få paths. En annan dålig sak är att det inte går att göra egna aktiviteter eftersom rutten lägger sig som en egen MSTS-installation med utan editorerna. Jag gjorde en vide med fraps och la upp på youtube.
Länk: http://www.youtube.com/watch?v=qY5hc8pUvCs
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
/Micke |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Funkar inte... Jag kopierade launcher.exe till rutten installation av MSTS och skapade en genväg men när jag ska köra den så kommer bara denna ruta upp:
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Välj egenskaper på den nya genvägen. Vid Mål skriv -runeditor efter \launcher.exe så bör det funka.
Lycka till! /Micke Senast redigerad av mibl den 2009-06-01 klockan 21:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Det så ut til å være en bra rute så jeg kommer til å sette av to dager til nedlastning av den ![]() Flott med yotubeklippet av den ![]() Mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Ännu enklare, ta Start/Microsoft Games/Train Simulator/Train Simulator med högerklickning och sen skicka till skrivbordet (skapa genväg). Samma sak med Train Simulator Editor&Tools.
Så gjorde jag för länge sen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Hvordan går det med ruten , fungerer den fint? Jeg har ikke lastet den ned enda ![]() mvh lukas |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
|
![]()
Hej! Jag har inga problem med rutten, förutom låga FPS men det är ju förståeligt. Det är dock i min meing lite för lite tåg & aktiviteter med.
![]()
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: May 2009
|
![]()
Hej!
Laddade hem denna rutt och och när jag kopierat över dom filerna som det stod så kan jag inte längre starta MSTS. Kommer upp att den inte kan öppna TSmvhlp.dll. Någon som har något tips? Hälsar Anders ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei har nå prøvd ruten litt og den ser meget bga ut.
Her er et bilde fra Newark P.S. har ingen problemer med Edit & Tools.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 Senast redigerad av jkriste2 den 2009-06-23 klockan 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: May 2009
|
![]()
Hej!
Har hittat felet så nu fungerar MSTS igen, det var en fil som kommit fel. Hälsar Anders ![]() |
![]() |
![]() |