![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Vet någon om det finns någon C20 till MSTS. Jag har testat med den där enormt fina C20 för Trainz, men det gick minnsan inte att installera. CMP funkar inte(Se mitt inlägg under Allmänt om Trainz). Men, detta gällde MSTS. Jag söker också efter en Tunnelbanelinje till MSTS, aldra helst Stockhols, så klart.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Visst finss det tunnelbana till MSTS:
Flaggskeppet är en komersiell (betalrutt!) och heter Berlin Subway, och jag har skrivit en egen recension om den rutten här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=10139 Sedan finns det ett antal freewarerutter, på www.train-sim.com Kräver registrering, men sedan kan du hitta både New Yorks tunnelbana och en massa annat. Den enda "svenska" tunnelbanelinjen släpptes som en beta "Surköpings lokaltrafik" och blev en droppe i havet, finns på www.train-simn.com Det vi nu väntar på att WoS World of Subways: http://www.world-of-subways.com/index.php?id=160&L=1 som ser mycket lovande ut... |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Tack för alla dessa tips, men hur kommer man in på train-sim.com? Det finns liksom bara två rutor, användarnamn och lösenord. Det står bara att jag skriver fel lösenord. Hjälp!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Har du registrerat dig? Har du glömt lösenordet? Pröva med att uppdatera sidan (Högerklicka tryck uppdatera) hoppas du kommer in på sidan.
![]() __________________________ Ruben |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Lägg märke till att tråden är ganska gammal.
![]() |