![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Kanon med TS2009.
Vid start idag, utav TS2009. Så ploppade det upp info, om en ny patch och frågan om jag vill installera eller ej. Patchen installerades och databasen byggdes upp på mindre än 5 minuter. Kanonfint, att info om ny uppdatering kommer direkt vid uppstart av TS2009.
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har haft lite problem efter uppdateringen.
TS2009 har gått ner två gånger för mig, när jag har småbyggt lite. Första gången. Var det bara att starta upp på nytt. Andra gången. Vid uppstart. Fick jag felmeddelande att databasen behövdes repareras. Att jag skulle stänga ner TS2009 och starta upp på nytt genom att gå till CMP. Så att databasen kunde uppdateras automatiskt. Antingen är min burk gammal och sliten. Men jag är rädd för, att det är samma problem. Som det har varit med TRS2006. Jag accepterade frågan om installationen, vid uppstart utav TS2009. Har Svenska tågskivorna plus lite annat matrial installerat. Så uppdateringen gjordes ej på en ren installtion. Så jag är rädd för, att det är samma problem som man hade i TRS2006. Någon annan, som har kört uppdateringen rakt av efter förfrågan och som har haft problem senare?
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
jag körde den och satt och lekte lite efter det.. Hade väl mest spelet igång och tabbade ut och in i de under kanske någon timmes tid.. :/
Inga problem än iaf ![]() och ja, har lite byggnader osv installerat