![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Som Skåning så vill man ju genast hoppa upp och sätta ett kryss i taket.
![]() De blandade bilderna får bli en liten inofficiell invigning av min Canon Powershot A590 IS. Först lite från gårdagen på min bil och en bilresa till Hässleholm. Till sist en på min kyrka, som jag är med i. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2009-02-14 klockan 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Stina: Det hade gärna funkat bättre för oss alla andra om du inte tog med alla bilder i varje inlägg du citerar. Vänligen läs gärna mer av forumets regler för bättre trivsel.
Simon, har din kamera hyttillstånd för att åka med i din Saab/Volvo (eller vad du nu har i dagsläget)? ![]() ![]() Vintriga bilder och detta väder bör dokumenteras! ![]()
![]() |