![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Är det någon som har vågat sig på, att importera localmappen från TRS2006 till TS2009.
Varför jag ställer frågan. Är att mapparna har helt olika namn i TRS2006 och TS2009. I TRS2006, så heter dom ungefär såhär content 0akaeir09416 och i TS2009 hash-00.
![]() |
#2 |
STW-member
|
![]()
Det lär nog skilja något mellan TRS2006 och TS2009. Exakt vad är det du vill åstadkomma?
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Istället för att importera och installera alla cdp-filerna igen i TS2009. Så funderade jag istället på, att importera localmappen från TRS2006. Där alla cdp-filerna redan är installerade.
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Hej Bengan. Jag tror inte att det går då local-mappen är uppbyggd på ett annat vis.
I den finns först endast en massa mappar som heter hash-xx och i dessa ligger sedan mellan 200-300 contentmappar detta har säkert något med snabbheten i ts2009 att göra. Skall installera spelet på en annan hårddisk i helgen och tänker prova om det går att flytta hella lokal-mappen då.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Eftar att ha installerat TS2009 på enannan hårdisk så fungerade det färfekt.
Tag tog bort lökal-mappen i det nu installerade spelet och ersatte med den andra härddiskens lokal_mapp Detta tog ju sin tid men jobbade under den så vet inte hur lång tid dett tog: När jag sedan testade eländet. Så talade spelet om att det ville reparera databasen och det fick den ju men det tog ju sin tid c:a 4 timmar (lokal_mapen var på 47Gb) Sedan var det bara att tuta och köra.
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
hej! jag får tyvärr inte detta att fungera... varför? mvh Andreas |
|
![]() |
![]() |