![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Ensamet och övergivenhet gör sig bra på bild, kommentera gärna!
Tagen den 21 september förra året på väg ner till en av de två bussavgångarna mot Nässjö för att fortsätta min färd med IC 204 mot Stockholm C. ![]()
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Snygg bild! Jag ser bondägg!
Har ni hört talas om dom mystiska bondäggen? Det är bär bönderna kommer ifrån, komplett med traktor och allt. ![]()
![]() |
#3 | |
Hyttåksfettischist
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
STW-member
|
![]() Citat:
Janne Admin Svenska 3D-Tåg - Det är bara döda fiskar som flyter med strömmen. Senast redigerad av Janne den 2009-04-05 klockan 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Det kallas ensilage... sånt man ger kossor o andra kreatur under vinterhalvåret!
![]() |
#6 | |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Det är väl just det han gör. Ensilage lär passa till de flesta djur som betar gräs sommartid.
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
Nu råkar det vara så att jag VET att detta är drakägg! Drakarna är ljusskygga men och syns därför inte till på dagen. Det är sällan man ser några spår av dem. Men en period varje år ser man dessa drakägg som de har lagt för att det ska bli drakungar. Anledningen till att de alltid ligger på fält är att drakarna är så stora så att det bara är på fälten de får plats och kan lägga ägg. Dessutom kan drakungarna börja äta mat på fälten direkt när de kläcks.
Det är sanningen om dessa ensi... drakägg. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Äh! Alex genomskådade vår bluff.....
![]()