![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2006
|
![]()
Hej!
Har en liten fundering, vilket jag hoppas en del erfarna kan ha lite synpunkter om. Har precis skaffat ny dator med vista (tyvärr). Ska nu installera trainz 2006. Har ni några tips på vad man bör tänka på för att få en så felfri drift av TRS som möjligt? Hur noga är det t.ex att man har SP1 till TRS. Någon särskilld inställning man bör tänka på i TRS. Bör man köra TRS i administratörläge m.m Är mycket tacksam för all support och förslag ni kan ge mig Mvh
![]() |
#2 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket för tipsen janne, men skulle du vilja vara snäll att förklara vad UAC är och hur man slår av den så skulle jag vara väldigt tacksam
Mvh
![]() |
#4 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
UAC=Windows "överkurspolis". Läs här http://www.jenst.se/2007/08/05/smart...windows-vista/
Du stänger av det via Kontrollpanelen/Användarkonto. MVH. Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-04-10 klockan 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Tack så hemskt mycket för tipsen.....jag ska testa detta och så får viu se vad som händer.
Mvh