![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare ssg
|
![]()
Kände mig lite fotosugen under kvällen som gick så jag tog mig en fotorunda. Blev lite bilder från Lilla Essingen och Hjorthagen. Hoppas de duger. Kommentera gärna. Kan säga att det blev den först riktiga fotorunda i år
![]() En av de nybyggda bostadsområderna längsmed strandlinjen. Med sina över 20 000 invånare är Lilla Essingen en av Europas mest tätbefolkade öar. ![]() En läckert upplyst trappa i samma bostadsområde. ![]() Välbekanta motiv, Västerbron och Stadshuset samt Slottet i bakgrunden. ![]() DN skrapan finns där bakom trädgrenarna. ![]() Ferdinand Bobergs vackra Gasklocka samt en dito, modernare rund variant i Värtagasverket, Hjorthagen. ![]() 76 meter hög är den en av Stockholms välbekanta landmärken. Den stora gasklockan i Värtagasverket, Hjorthagen. Hjorthagen är en stadsdel med en stor del av den försörjande infrastrukturen för staden. Här finns Gasverket, Värtaverket med sina 2 vida synliga skorstenar, Energiverket med ett gigantiskt ställverk, ett vattenvärmeverk mm. ![]() Det var allt jag hade att bjuda på denna gång.
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Urläckra bilder.
Men synd att gruset på första bilden inte är borta, det hade tillfört lite mer renlighet i bilden. Men det kommer ju på sommarn! ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mycket vackra bilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |