![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag har installerat banan Sudety 1976 från DLS. KUID 173943:905506.
När jag tar upp banan i Surveyor eller Driver så kan jag se själva banan där tågen kör men vid sidorna och runt om överallt på berg och kullar kan det också finnas räls. Vad menas med detta? Är dom till för något? Eller är det allmänt kladd eller prov som bantillverkaren inte tagit bort? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
TRS 2009 eller hur ? jag har det här problemet med på flera banor, av någon anledning så har flera splines bytts ut mot dom spåren..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
Det finns en anledning till att det blir så. Det som importerats till TS2009 är inte "rätt" byggt för TS2009 och behöver modifieras för att man skall slippa det där problemet. För att förklara vad som behöver göras måste man veta från vilken version man importerat, TRS2004 eller TRS2006 då tillvägagångssätten är olika.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Jag använder nu 2009. Går det att modifiera rullande material också?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej Janne.
Har du något förslag till modifiering utav Sudety banorna, 1976 och 1996? Det står i DLS att båda är 2004 material. Jag försöker köra dem i 2009. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Sudety det är för trainz 2004
|
![]() |
![]() |