![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Eftersom Auran uppenbarligen inte kunde göra ett lika lätt system som Trs 2004 var när de gjorde 2009 är ju bara tröttsamt..
Men jag behöver främst svar på: Hur får jag in mina cdp filer till spelet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
På samma sätt som i 06...
på uppstartsmeny välj content... när contentmanager2 startar gå till dess huvudmeny och välj import content. Bläddra och markera filerna. Låt CM2 installera dem... Tror att 09 auto-committar filerna om inta annat får du välja view in main list i installationsfönstret och sedan markera alla ock klicka Ctrl+M skrev hur huvet, kanske inte stämmer helt
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Men man behöver inte uppdatera config filen på samma sätt som man gjorde i trs 2004?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nej det behöver du inte ...
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Annars funkar dra och släpp i CM02 klockrent.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Jag använder denna tråd för en ny fråga:
Hur får jag in tunnelbane rutten(Fruängen-Ropsten) i spelet? Först fanns den där men nu är den borta med vinden trotts att jag försöker lägga in den på nytt via Cm2.. Någon som vet vad lösningen kan vara? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
1. Klicka på CMP-filen. 2. Klicka på "View in main list" som syns i vänstra hörnet. 3. Då visas filen (erna) i "main list" och då väljer du först att du ska markera filen (erna) och sedan 4. edit --> Open for edit. Vänta. 5. Sen edit --> Commit. Vänta. och så ska det fungera. Lycka till! ![]() |
|
![]() |
![]() |