![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Är det någon som vet om det finns en panoramavagn som man skulle kunna meka om till en Veolias dito?
Har inte hunnit leta så mycket själv än, men kanske någon annan vet på rak arm vart man kan hitta en sådan,
![]() |
#2 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Av samma modell som Veolia använder, det har jag inte hittat, men en modern panoramavagn det har jag hittat. Den är inte alls lik men en fantasiommålning vore ju inte fel det heller
![]() http://trainworks.eu/forum/viewtopic.php?f=53&t=49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har inte hittat någon vagn, som ens har varit i närheten utav dom panoramavagnarna. Men det är väl, en så där 3-4 år sedan, som jag letade sist. Passar för övrigt på, att tacka för dom nya repaintsen i downloads-delen.
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Får leta vidare och avvakta ev. fler svar. Marcus: Tack för tipset ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
I 06:an har ju CNR eller CPR en panoramavagn med i spelet från början, dock är den 6 axlad.
|
![]() |
![]() |