![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag såg en trainz rutt för ett ganska bra tag sedan som innehöll upprivna spår! Jag undrar om det går att få tag i till trainz 2006 !
Något sånt här söker jag: ![]() Dvs. resterna av en järnväg, bara slipers! Tacksam för svar! MVH// Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Testa att sök på DLS på sleepers på track eller splines så kanske du hittar något.
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Finns det någon annan som har någon idé om var man kan få tag i de? De jag såg var inga slipers utan bara märken i marken av typ slipers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
men att hitta ett par spår / splinen som ska likna upprivna spår, dvs. resterna av en järnväg! Jag har sett de på en tidigare rutt, men har ingen aning om vad de heter!
Jag skulle vara tacksam om någon ville hjälpa mig! tack på förhand! MVH// Johan PS: Skrev en tidigare tråd om detta med den gav inget resultat, så därför gör jag nu en ny! ![]() Här är även en bild på ungefär vad jag menar! (höger nederkant i bilden)! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Har letat och den enda jag kan hitta är kuid:124017:25000. Annars finns det lite småsaker om du söker på sleeper i kategorin building/structures på dls.