![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Här är den Polska spårvagnen som perra53 frågade om...
Den var ganska stor så jag laddade upp den på uploading.com men pga vissa konflikter mm. så blev det ptrams hemsida. Regga dig först på http://www.ptram.eu och sedan klickar du på denna länken för att ladda ner vagnen. Ifall du är registerad på pTrams hemsida så: http://ptram.eu/download.php?page=pobierz&id=98
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-31 klockan 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Snygg spårvagn. Den liknar nästan A32 tycker jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Humm, har ni kollat med upphovsmakaren till vagnen att det är okey att ladda upp den på en ny sida?
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ja, som Ekankal säger: Det hade nog varit bättre om ni hade länkat till sidan där man kan ladda ner den, än att lägga den på än ny sida.
Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-10-31 klockan 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Inlägget borttaget av mig själv
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-31 klockan 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Jag är ingen "surgubbe" eller gnällspik, men man bör respektera att uppladdningar av objekt, såväl ommålningar som orginal, på annan plats, kräver nästan undantagslöst ett medgivande från upphovsmakaren.
Ser inget vidare bra ut, och kan dessutom skapa problem för forumet om objekt distruberas lite hur som helst, utan någon koll på om upphovsmakarnas önskemål/krav följs eller inte. Kan dessutom bli problem om man söker tillstånd för repaints osv.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Det förstår jag...
Har nu tagit bort länken till Downloads hemsidan och har kvar direktlänk till ptram men kräver fortfarande regg, sen är länken för direkt nedladdning.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2007
|
![]()
hej det var inte själva Polska spårvagnen jag menar utan hela banan dä man kör den jag tykte den verk kul och jag kan betar för den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
jaha... den kan du nog ladda ner från ptrams hemsida med...
Regga dig först sen gå hit: http://ptram.eu/download.php?page=down&kategoria=6 förresten så skrev du spår vagn och vart man kunde hitta den så jag trodde att du menade den...
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-31 klockan 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Men jag hitter ej själva ruten jag ha letat ..
jag skulle vill ha som dom denn rutt http://www.youtube.com/watch?v=3Fa0j_lTiF0 jag tycker den ver kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Då får du emaila/mejla killen i youtube för att det står att HAN har gjort rutten, inget vi andra kan göra nåt åt, sorry.
![]()
![]() |
#12 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
har originalet det blev ett snyggt tåg efter ommålningen
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
kan du ge mig den eller vet du vart man kan ladd ne banna den som jag hittar på yotube
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
kan försöka lägga in den på downloads men det kommer ta tid för det blir första gången.
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
när lägger du upp den då.
|
![]() |
![]() |