![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Kanske fel forum. Fast det handlar ju i allafall om 3d modellering. Jag efterlyser dig som ville kolla upp min cab till Y7 ang. skript. Har tyvärr haft bort address, namn och allt kontaktbart med dig. Jag skäms. Det värsta är färdigt. De böjda fronterna. Nu skall de bara fyllas upp med lite inredning. Hör av dig. Med vänlig hälsning LokKalle PS Golvet är lite lurigt att få snits på. har inga bra bilder som underlag. Om någon på forumet har bilder på gummimattan till Y7 så blir jag tacksam för en bild på den.
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
det är kanske mig du söker om det gäller skript till en av favoriterna bland fordon för Trainz. Jag har ju skrivit till dig i över två år om detta nu (sporadiskt, men ändå). Kolla din e-post. ![]()
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2009-12-04 klockan 23:23. |
|
![]() |
![]() |