![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Då jag håller på med vägar i min rutt, så gjorde jag lite vägskyltar (sorry Micke L, orka inte vänta!)...
Jag har gjort två paket och kan göra fler om det skulle behövas. Paket 1 innehåller: Hastighetsbegränsning 30 Hastighetsbegränsning 50 Hastighetsbegränsning 70 Hastighetsbegränsning 90 Hastighetsbegränsning 110 Väjningsplikt Stopplikt Varning för barn Varning för djur Och paket 2 innehåller: Förbud mot att parkera fordon Förbud mot trafik med annat motordrivet fordon än moped klass II Förbud mot infart med fordon Påbjuden gång- och cykelbana Påbjuden körbana Varning för korsning med spårväg Varning för vägkorsning Zippa upp dom på skrivbordet och läs readme-filen! EDIT: Kan ha låtit som jag gjort skyltarna, men det har jag inte. Jag har bara målat om dom. Luca Cannavacciuolo har gjort skyltarna.
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2010-02-22 klockan 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det var bra att du fixade dom, tänkte precis igår på att jag inte hade tid med dom just nu, eftersom jag har mycket arbete med rutten som jag vill göra klart
![]() Dock kan jag släppa de ommålningar jag redan har gjort (Lite affisher m.m)
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Förstod att du hade fullt upp med rutten... Ja, släpp gärna affischerna! Och du kanske gjort skyltar som jag inte gjort????
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Helt underbart
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Men jag ska packa ner mitt paket som innehåller två svenska filmaffischer och "Rastning av hundar förbjuden" lite senare idag ![]()
![]() |