![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Hej alla,
om du känner dig relativt väl insatt i hur ånglok fungerar så behöver jag en handfull testare av F1200. Korvtiger är ju självklar med sina djupa ångkunskaper men "ju fler ögon desto skarpare syn". För att testa dina kunskaper om ånglok som kvalificerar dig som testare kan du börja med att besvara följande frågor och skicka svaret till min "forum-mejl", med din privata mejladress angiven så att jag kan kommunicera med dig(och skicka filer) utanför forumet! Frågor: 1. Vad har kulissen för uppgift på ett ånglok? 2. Vad har motveven för uppgift? 3. Vad är det omkastaren kastar om? Om du kan svara på dessa frågor så mejla LAn så får du vara med att testa mitt drömlok F1200. PS. Jag bygger F1200 i "museieskick" = "leveransutförande", vi har ju många "skit(d)-patruller" på forumet som kan anpassa - och nummerera om till andra mer "driftslika" modeller. Orginaltexturer i olika format kan jag distribuera med kommentarer. DS.
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
*post borttagen*
X2an! ![]() Senast redigerad av X2an den 2010-02-22 klockan 19:41. Anledning: Ville bara ha den i förtid, med det är igen bra betatestare... |
![]() |
![]() |