![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Tjosan!
Min content manager verkar fått nått fel :/ För den ser extremt konstig ut.. Jag vet inte alls vad jag gjort.. Alla filkar är borta, och jag verkar inte kunna återskapa dessa.. någon som vet hur man gör? Mer än lägga till alla olika igen via save vid sökfunktionen? Även så öppnar sig flera CM om jag vill ladda ner fler saker från DLS, dom öppnas inte i samma som dom gjorde förrut.. Vidare så om jag lägger till typ status/vem som skapat osv till vänster i listan, dom försvinner till nästa gång jag startar programet se bild, så förstår ni lite mer mitt problem..
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Om vilka menyer som ska visas så antar jag att man bockar för det i View- högst upp.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Har tyvärr ingen aning om vad du kan ha gjort, men däremot om du klickar på "File" och sedan settings, där kan du kolla om det har försvunnit några bockar, eller om några andra inställningar har ändrats.
CM lever ett eget liv ibland verkar det som ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Tack ekankal
hade inte sett settings där innan ![]() Nu var de lite mer normalt :P Nu ska man bara försöka få den att börja installera lite saker :P