![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
TMZ 1406 VIDA, gjord på bilder från Micke.L
![]() Ev. missing kuids, löses genom att ladda ner orginalet MZ 1401, som hittas här http://www.auran.com/TRS2004/DLS_vie...p?AssetID=4699.
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Trevligt
![]()
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Tackar.
Jo'rå, har plockat nya lyktor, elkontakter, allt "skrot" runt kopplet, framrutorna m.m. m.m. från den, så nu har du varit med att dra ett strå till (Trainz-) stacken du också ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Du är bäst på att göra tåg till trainz. Men kan du göra stt tmz 1413 till trainz? Du är cool och rockar
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Fina grejor du leverar, kul att man kan ha ett stort utbud av svenskt.
En liten undran, vet du var man kan hitta det som saknas när jag ska öppna "V5", svenskt diesellok i Surveyor? Kör 2009..
![]() |
#6 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Ang. V5-loken, se här http://www.e-buzz.se/forum/showpost....5&postcount=11
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Tack för det... nu kan jag se dem!
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
kan du göra tmz 1415 eller 1421? gp3119 du
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Hej på dej
![]() Ska kika på det.
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Ekalan kan du göra en E10 är du snäll? Du är den bästa på att göra det. Kan man göra då ett tåg till E10an den passar till godståg och persontåg men det är ett godstågslok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
![]() Förlåt, jag kunde verkligen inte låta bli.. All heder åt dig Ekankal, jag har laddat hem många av dina projekt! Keep up the good work!
![]() |
![]() |
#12 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Kan inte ni öppna en "tjôttråd" i "Allmänt om Trainz" där ni kan posta era innerligaste önskemål, så får vi se om nån byggare nappar? "Tjôt" hör i allafall inte hemma i Downloads! Här kan ni "gôtta" er så länge: http://www.youtube.com/watch?v=1pWd8U6E0P4 Vänligt men bestämt:
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2010-05-07 klockan 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Men jag kan inget annat än att hålla med, visst är det ok att fråga, men tjata är bara jobbigt!
![]() |