![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mitt första scenario till GARL. Mycket trafik, du kör ett tåg till flygplatsen och tillbaka. Kräver ett antal betalsaker..
Class 66 (justtrains.net) Newcastle to York modern (justtrains.net) Class 390 addon (och virgin-train ommålningen från uktrainsim.com) Class 158 addon Class 380 addon GARL addon Ska göra scenarion i framtiden som inte kräver lika mycket betalsaker! ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Ny version....
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
var kan man hitta det tåget på bilden?
jag har letet på uktrainsim men det fungerar inte ![]() vet någon fler hemsidor detta tåget finns på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Alla tåg som finns på bilden är Payware, alltså tåg som kostar pengar. Båda tågen finns på http://store.steampowered.com
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Alla saker som står ovan är betal-saker, som finns på steam.!
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]()
ok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Lista över sidor:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=25605 f.ö så ska sådana frågor inte postas i detta forum... ![]()