![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Hallå!
Jo, som rubriken säger, så är detta då ett litet sidoprojekt som jag påbörjat dom senaste dagarna, mest för att öva lite, och få koll på en del tekniker som kanske kan vara av användning, men även till en relativt stordel, just för att bygga något mer än T43:an, som nu är långt gången. Antar att det inte ska vara några problem att gissa vad detta ska bli för något ? ![]() ![]() Om någon har ett bra tips om vart jag kan hitta bra material kring loket så tar jag tacksamt emot dom. EDIT: För att vara klar på den punkten, så ligger detta efter T43:an i turordningen för att göras färdigt, men arbetar på detta för tillfället för att hämta extra inspiration för T43:an. /Marcus Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2010-06-24 klockan 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Ser riktigt bra ut!
Ua? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
jag kjänner en som gort en Ua i HO skala 1:87.
|
![]() |
![]() |