![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Har kört ett visst cenario flera gånger tidigare, men nu så kommer detta fönster upp! Hur skall man kunna hitta dom vagnarna, eller, vart har dom tagit vägen?
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]() ![]() Hej Finns det ingen som sitter inne i sommarvärmen och kör RW? Jag kan verkligen inte begripa var jag skall få tag på dessa vagnar ![]() Själv så sitter jag inne i kylan och nästan fryser ![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Hawk!
Läs i denna tråd: http://uktrainsimlive.com/viewtopic....9e064e24b1568e 16a99c7c744652 DB_Zug ( GEPACKW 2 KLASSE 1 KLASSE) är det du söker . OBS! Det finnes länkar i ovanstående länk. Ha en fortsatt trevlig sommar. Hoppas att det löser sig,det är verlkigen frusterande när det (Censur)hmm.... Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]() ![]() ja ha, jag hittar ingen lösning till vagnproblemet där! Jag är otroligt dålig på Tyska. Ge mig hellre en URL, där jag kan ladda ner just den här gängen av vagnar... ![]()
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Hawk!
DB_D-Zug Hittas här: http://www.train-sim.org/ Inhalt: - Gepäckwagen - 1.Klasse blau - 1.Klasse grün - 2.Klasse - Schlafwagen der DSG/DB ( überarbeitete Version meines WLAB4üm ) Mvh. Traingoal |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
|
![]()
Hej
Ja nu fick jag igång ett av Scenario'na till rutten Altenburg-Wildau, men det funkar dåligt med flera andra Scenario. Se bild. På fyra får jag helt stopp och måste trycka Ctrl Alt Del. Då får jag upp en liten "sur" skylt, se bild. Efter den skitskylten, så kommer den välkända skylten upp Fjärde bilden är vagnar som fattas också! ![]()
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
Hej
Sedan så undrar man ju vad detta är för något?
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Växter som saknar texturer?
/æ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Egentligen var det en rätt dum fråga från mig, självklart förstår jag detta
OK ![]() Det kunde jag ana, men mina problem att hitta "Rullmaterialet" kvarstår SAD kan ju inte hjälpa till!!!
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-07-22 klockan 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Så du har att välja på att köpa dom packen( värt det om jag ska vara ärlig, riktigt bra grejer. ),eller strunta i det scenariot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Så du har att välja på att köpa dom packen,eller strunta i det scenariot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
|
![]()
Hej
![]() Inte för att jag tycker det är några märkvärdiga vagnar(utländska), men dom kunde jag kanske tänka mig att köpa för 60 spänn. Men det fula loket Class 66, skulle jag inte lägga 120 spänn på. Hellre köper jag hellre RC-loket, men inte förrän det finns i en ren snygg målning, det som finns nu är ju brandskadat ![]() Otroligt fånigt att lägga in köp-addons i scenariorna i en freeware-rutt !! Jag skulle tro att det inte räcker med att köpa vagnarna, det blir nog error ändå ![]()
![]() |
#13 |
Veteran
|
![]() ![]() Var tvungen att skaffa dom där två addonen "german wagons pack 1" och "RSC`s Class 66 lok" ![]() Flera vagnar som fattas (GWP01 Facns1), vart kan man få tag på dom? Sedan så kommer det upp ett otrevligt fönster, "Railworks: RailWorksProc2.exe-Programfel".. Kan det vara den där 4GB-patchen som ställer till det? Jag har 4 GB internminne i datorn. Sedan är det nått "Route is Blocked" i ett av scenariorna,se bild Man blir så trött ![]()
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-07-24 klockan 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Hedersmedlem
|
![]()
En rutt går att köra även om det saknas texturer, men ett scenario fungerar inte utan tågen till det. Väldigt dumt att blanda in payware-tåg i en freeware rutt, men samtidigt så har han beskrivit detta bra i sin readme-fil!
Det där att en rutt är blockerad. Hmm...kommer ihåg att i ett scenario så slutar det plötsligt med att man krockar på en station med ett annat tåg. Kanske att dom i en uppdatering av RW gjort så det inte går att köra, om scenariot är felgjort (fel tågväg)???? Vet inte om jag testat detta scenario med senaste uppdateringen? 4GB patchen har jag också lagt in (har 4GB minne på datorn). Hade visseligen inga problem innan, men har inte fått det efteråt heller. Hoppades på bättre flyt! Märke ingen skillnad efter jag lagt in den!????
![]() |
#15 |
Hedersmedlem
|
![]()
Testa nu och får också Route is Blocked i det scenariot...