![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Hej
Finns det ingen uppdatering av t.ex. Da och Dm/Dm3 loken så att de fungerar i TS2009 och 2010 utan att använda compability mode? Jag måste nämligen erkänna att jag gillar de nya träden mm i TS2010 så jag skulle vilja undvika kompability mode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Jag kör i compability mode och tycker jag har de nya träden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Stämmer att man har träden i compability mode, men om du kollar närmare så ser man att de ser fläckiga ut. De gör det inte när man har compability mode av, vilket jag antar är anledningen till att spyfrog vill stänga av den.
Om man bara fixar alla småfel på loken så bör de funka utan compability mode.
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Vet herr korvtiger vilka dessa fel är på loken och är det isf något man kan åtgärda själv? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det är lite olika fel, står i CMP om man markerar det felande objektet, högerklickar på det och väljer view errors and warnings.
Kan också vara så att det är gemensamma delar, som hjul som spökar.